Saturday 24 August 2013

KENANGA MENCIPTA KENANGAN

Eceh cuba nengok tajuk tu. ha ha ha mesti dah tau kenanga nombor satu *bangga*. k. kau kenapa zaty tetiba takde mukadimah ke hape tetiba nombor satu. oke. cerita nya macam ni. *tolong exited*
Harini ade sukan sekolah. kenanga menang. k sekian. kahkahkah. k tau hambar. 

k ni bebetul. hari ni sukan sekolah smkds. aku seperti biasa masuk perbarisan. seperti biasa lagi. perbarisan KAPA. tapi yang hambarnya kitaorang tak masuk bertanding. bukan nak bajet. tapi katenya dah selalu menang. katenyelah. so jadilah pemegang bendera. best. hambar. 

lepas dah siap tu aku lari p salin baju. lepastu terus masuk khemah. eh beli makanan dulu. k tipu. beli air je. makanan dah habis. T.T sadis gila. lepastu bermulalah acara lari lari tu. memandangkan aku bukan atlet. berbahagialah aku bersama rakan rakan ku didalam khemah lelanding nengok orang lari. memandangkan juga aku melanggar peraturan bawak kamera jadiknya amik gambo leh. 


 masa baru lepas habis perbarisan lol. 


ni pun sama. w/ kawan segosip. intan and jepah 


intan selfie.





braces girl. hanis.



gambo first aida yang bebetul yeay hahahah


part of 8t. 




tinggi. aku. bai.






hambar. 'kau pehal' tak jadi. bai.



suatu pembohongan dan pendustaan terbesar. 


ekceli itu hanya meletakkan sebatang pensil dia atas buku bai.



apa ni tetiba teratai. haha jiran katanya. 


jepah and i selfie lol hambar



caption poyo : RAJINNYA.




silalah perasan budak anggerik tu bai. haha k gurau.


pendustaan. k sebenarnya ni bebetul yang hambarnya baru berapa soklan dah tutup/



aimi and ili. :)


Caption : berkongsi amalan mulia.



hambar to the max.


jepah selfie. :)



mira selfie. lol


masa nengok acara tarik tali. aku tengah xcited nengok kenanga. k kenangan menang wahahahahhahaa.



yeay baru ada gambo jua. kesian dia di perantauan rumah sukan lol.



kenangan team xD


res tem kenanga team bai.



Caption : peace kemenangan walaupun tak sumbang mata.





friends xoxo. jepah dengan sab takde.



ipar katanya.



yeay aku dah pandai susun gambo. kahkahkah hambar gila kau zaty. tolong jangan menyampah asyik kenanga je bai. apa apa pun syukur Kenanga menang dapat johan kahkahkah. yang lain cuba tahun depan. sabrina takde dalam gambo ni sebab dia balik awal. so kepada sabrina silalah jeles. bai.  Love xoxo.


















Entry by : Kenanga members, Zaty Halily Rais :)









No comments:

Post a Comment