Monday 23 January 2012

HW berlambakk .

   Holla ! Zaty kat sinii . !! Dah bersarang-sarang sudaa blog aku nie . Maklumla , sekolah kan dah mula ,  sebagai seorang pelajar yang berdedikasi + baik + rajin + + + dan macam-macam la .

   Kalau nak aku senaraikan mesti sampai tahun depan gamaknye aku tulis . Tak memasal korang nanti terus tekan x sebab nak muntah bace aku punye entry . haha  .oke cukup = ="

   Memandangkan sekarang nie cuti raye cina , so aku bole la jugak menjenguk-jenguk blog aku nie . membuat beberapa entry supaya korang tak lupe tentang kehadiran blog yang langsung tak hot macam blog korang . kan . kan.kan.



22:17
   Oke , kite masok pada tajuk kita pada hari ini . ecehcehceh Bercerita mengenai keje rumah , aku punye keje rumah setinggi bangunan KLCC yang berdiri megah kat tengah-tengah bandar Kuala Lumpur , Malaysia . amacam dapat bayangkan tak ??

   Tapi , pada saat ini dan pada ketika ini , pada jam ini , pada hari ini , pada ........ ape lagii ??aku belom pon sentuh walaupun satu buku . Percayakah anda ???? haha . Ye , anda harus percaya kerana ia sememangnye betol !!!

   Kenape ? Yeh , kerana adanya godaan makhluk yang bernama fesbokk , twitter , skype . dan tak dilupai blog , tv dan pelbagai lagi bahan2 media yang serba canggih memanggil-manggil aku untuk membuka mereka. amacam hebat x ayat aku. Agak-agak bole skor x dalam BM ?? huehue

   Maklumla , bukan bole bukak  menatang-menatang tu selalu kalau waktu sekolah . Paling-paling pon bole bukak fesbuk je . Tu pon x sampai 2 minit agaknye . Cek noti pastu dengan dukacitanye terus tekan log out .

   Jadi , ape salahnye kalau aku nak bermadu asmara dengan deorang nie ?? salah ke kalau aku nak berdondang sayang dengan deorang lame sikit ??memang salah pon . bukan sikit,tpi banyak  ==" 

   K.sampai sini je dulu . Aku dah mengantuk . Nak tido . Besok nak mulakan operasi memerah dan mengerjakan tak aku untuk menyiapkan hw aku yang setia menuggu aku dekat atas meje tuh . salam sayang :D

P/S : nak tolong kakak aku gune correction tape . kesian die . x pandai . muheheheh. ... . 





No comments:

Post a Comment