Friday 12 April 2013

Kembali

Hai. Assalammualaikum. Nak tau tak. Sebenarnyakan. Aku dah tinggalkan blog hampir berabad k *hiperbola* dan malam ni aku terase nak bukak sebab dekat twiter tadi tetiba deorang mensi pasal blog. Lol dan disebabkan aku dah lupa password, so aku pun cuba try test. Tetiba, masuk pulak passw tu. lol bosannya cerita aku.
Tapi malam ni aku nak type sikit je sebab aku tak online dekat lappy or komputer or notebook or what so ever. Lol hal ini kerana. Lol macam biasalah. Student. Kegiatan mencuri curi online ni harus terjadi. Bagai aur dengan tebing. Bagai oreo dengan susu . Kstop. 
K aku macam nak active balik berblog sebenarnya. Tapi disebabkan life style aku sekrang ni cam serabut lagi kicar kacir, nengoklah kalau sempat. Maklumlah PMR candidates lah katekan. Lol. Klah sampai sini je nak cakap. Kate entry pendek kan. Karang bebel jadi panjang pulak. 
Kbai. Nite XD sweet dreams. :D

No comments:

Post a Comment