Friday 28 June 2013

Hari Berbuka. Eh . Terbuka.

                                                      
          Hai :) jawab salam itu wajib. Memberi salam itu sunat. Ekekekekeke. Lets get pahala together. K takde dalam tajuk.
          Hem. Dah tau kan nak cakap apa. Kalau tak tau. Cuba kau baca tajuk yang super hambar tu. K aku nak cerita ni. Harini sekolah ku yang camerlang terbilang gemilang lang lang buat hari terbuka. K pergi terjun laut kalau tak tau hari terbuka tu apa u.u k lol
          Ayah datang amik result. Cerita pasal result. Hahahahahahambar u.u tolonglah. Tapi. Memadai. First time dapat top 5. Tapi nasib je. Alhamdullilah tu rezeki. 
          Tapi. Aku macam tak percaya aku jadi harapan 8a. Bukan berlagak. K jangan salah tafsir. u.u aku cuma. Hem . Taulahkan. Kelas aku ramai pepandai. Tak tau nak cakap cemane. Kenkedang takut nak bersaing dengan deorang u.u
           Kstop jangan cerita ni lol. Hahah. Tadi intan belanja air. Hehe air milo makcik kantin. Nak tau. *gaya memacik* air dia macam nak bunuh orang. Manis gila T.T tak sanggup aku nak minum. Sapa yang dapat habiskan memang ahh u.u aku tak sanggup T.T air tu ibarat selautan larutan gula yang dah saturated. K stop ol this hiperbola zaty. u.u
           Hem. Entry ni pun takde gambo. Yelah murid yang berwawasan lagikan berdisiplin tahap membunuh ni takan nak langgar peraturan bawak camera. Lol
           OH YE. Lupa. Tadi ada majlis persaraan cikgu amanah. Ramai yang tido. Tuje. Klah bai. K aku tau boring nak baca T.T
           Bai. Assalammualaikum :)

Writen by: jety the super hambar. 


W/ awin. Hikhikhik salam :) 

No comments:

Post a Comment