Tuesday 9 July 2013

Friends.

                                                
     Salam satu Ramadan uolss. K semoga harini penuh barokah disamping berpuasa banyakkan amalan baik :) 
 
        Minion comel hihihi. Hambar.
     
      Aku ramai kawan. Kawan yang tak kenal pun ramai. Tapi ada 7 orang kawan yang aku kenal sangat. Apekah ayat aku. Kdah. This 7 person aku dah kawan since f1 baru kenal lepastu tetibe terapat lepastu terus bestfriends sampai sekarang.
     Gaduh tu memanglah macam pernah tapi cepat baik. Kenkadang kalau gaduh kat alam mayayayay lepastu besok kat skolah can nothin hepen. Lol gosip sesama buat apa sesama. Memang semua tak sama kelas tapi lol happy je selalu eceh ayat aku lol takleh bla. 
     Gila lah tak sayang. Tahun depan kan memasing nak pindah serama. Aku pun lol. Kan best dapat duduk asrama yang sama. Tayah sesusah cari kawan baru.
     Aku macam sedih nak pikir tapi tanak pikir dulu sebab exam pun belum. EH DAHNAK TRIAL. kbai. Wish us luck. Hem hem hem. Malas nak pikir waktu nak pisah. Malas malas malas. 
     Lupa nak kenalkan. Heheh dodol gila aku. Alah setakat bebudak dato seth tu takan tak kenal. *poyo lagi bajet lagi mintak ditampar* *perasan nak mampus* *perasan hot* itulah kata kata yang aku agak kelur dari hati korang. Hati je kan puasa. Lol gurau.

                                                                                   

      My eightteenagers. aida.jua.hanis.intan.sab.mira.jepah and last but not least, the negro malaya. ME. Lol
      Banyak gambo sebenarnya. Nak kene letak ke. Lol. K sampai disini saja. Kalau kengkawan aku baca mesti aku malu sebab aku bebel pasal deorang kbai. Lol Assalammualaikum. Salam satu Ramadan :) puasa dengan ikhlas ye :)

                                                                                           

                                                                                 

                                                                                          

                                                                                    

                                                                                                       

                                                                                  

                                                                                                 

                                                                                  



                                                                                                 

                                                                                                 

                                                                                                 

                                                                                            

                                                                                               

                                                                                               
 
*nampak sangat aku tak pandai susun gambo bai 


Love. Till jannah. InShaAllah :) 

Entry by : Halily the Minilys.

No comments:

Post a Comment